top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverAmanda

Mijn start

English below


Hoi lieve allemaal,


Wat een bijzondere en vreemde tijd leven wij momenteel in. Corona heeft ons in haar grip, houd ons zoveel mogelijk binnen en laat de mensheid opnieuw beginnen. Vorige week zondag 15 maart was mijn verjaardag. We zouden die vrijdag avond vertrekken naar Frankrijk voor een weekendje Disneyland Parijs met vrienden. Dit hebben we uit voorzorg geannuleerd. Die bewuste zondag kreeg mijn zoontje koorts, werd Nederland voor een heel groot deel platgelegd en kon ik afgelopen week niet naar mijn werk. Ook a.s. week ben ik genoodzaakt thuis te blijven. Miqa heeft verschijnselen van Corona (gehad). Zelf heb ik milde klachten, maar niet om voor thuis te blijven in de "normale tijd". Toch kan ook deze week Miqa niet naar zijn vader en ik niet naar mijn werk. Er wordt een thuiswerkplek gecreëerd voor mij om toch mijn steentje bij te dragen aan de apotheek waar ik werk. Want wat zijn ze daar goed bezig!


Afgelopen woensdag ochtend stond ik onder de douche en kreeg een idee. We zijn genoodzaakt zoveel mogelijk geïsoleerd te leven. Wat een behoorlijke opgave kan zijn met (kleine) kinderen. Maar de quality tijd die we met onze kinderen mogen doorbrengen is heel veel waard in mijn ogen.


Van daaruit is dit idee ontstaan om deze blog te starten. Alle vele malen heeft het in mijn gedachten gespeeld om een blog te openen. Maar wat zou ik daar dan in vertellen? Al vele malen heb ik getracht een patroon te bedenken en ook uitgewerkt. Maar daarna niks meer mee gedaan. Tot afgelopen woensdag. Daar was ineens de Treasure Bag. Ik heb het in 1 dag uitgedacht en gisteren de laatste hand eraan kunnen leggen. Het resultaat zien jullie in de volgende post. Waarin ik mijn idee EN patroon met jullie deel.


Spread the love lieve mensen. Let goed op elkaar, houd afstand en zorg goed voor jezelf en de mensen waarmee je wel in aanraking mag komen.


Heel veel liefs,

Amanda




Dear all,


What a unique and strange time we are living in at the moment. Corona has us in her grip, keep us inside as much as possible and let humanity start all over again. Last week Sunday 15 March was my birthday. That Friday evening we would leave for France for a weekend at Disneyland Paris with friends. We cancelled this as a precaution. That Sunday my son got a fever, the Netherlands was mostly shut down and I couldn't go to work last week. Also this week I am forced to stay at home. Miqa has had symptoms of Corona. I myself have mild complaints, but not to stay at home in the "normal time". Yet also this week Miqa can't go to his father and I can't go to work. A home office is being created for me to do my share at the pharmacy where I work. What a good job they are doing there!


Last Wednesday morning I was in the shower and got an idea. We are forced to live as isolated as possible. Which can be quite a task with (small) children. But the quality time we are allowed to spend with our children is worth a lot in my eyes.


It was from there that this idea was born to start this blog. All the many times it has played in my mind to open a blog. But what would I tell in there? Many times I have tried to come up with a pattern and worked it out. But after that I didn't do anything with it. Until last Wednesday. Suddenly there was The Treasure Bag. I figured it out in one day, and yesterday I was able to put the finishing touches to it. You'll see the result in the next post. In which I share my idea AND pattern with you.


Spread the love dear people. Take good care of each other, keep your distance and take good care of yourself and the people you're allowed to get in touch with.


Lots of love,

Amanda

23 weergaven0 opmerkingen
bottom of page